Váš prehliadač nie je podporovaný. Odporúčame použiť najnovší Chrome, Firefox alebo Safari.

Často kladené otázky

Bezpečnosť

Kto uvidí vaše súbory? Čo je to dostupnosť súboru?

Na Ulož.to môžete nastaviť svojim súborom 3 rôzne úrovne dostupnosti:
- Pre verejnosť: Verejný súbor je pre všetkých. Nájde ho ktokoľvek vo vyhľadávaní alebo cez odkaz.
- Cez odkaz: Súbor zdieľaný cez odkaz vo Vyhľadávaní nenájdete.
Dostane sa k nemu ale každý, kto má odkaz pre zdieľanie. Ten nájdete v Detaile súboru.
- Len pre mňa: Označuje váš súkromný súbor. Uvidíte ho len po prihlásení k svojmu užívateľskému účtu a nikto iný sa k nemu nedostane.

Ako nastaviť, kto uvidí Váš súbor? Kde sa mení dostupnosť súboru?

Už pri nahrávaní môžete nastaviť dostupnosť súboru, čiže určiť kto ho uvidí. Vlastnosti Vášho súboru, vrátane dostupnosti môžete kedykoľvek zmeniť na Detaile súboru, alebo cez Moje súbory. Pozor, vlastnosti môžete meniť len vo vašich vlastných súboroch!

Sú fotky vašej rodiny a najmä vašich detí na Ulož.to v bezpečí?

Súbory ako také určite, ale fotky vašich detí vo vani či pri mori zrejme nechcete ukazovať úplne všetkým.
V prípade nahrávania najmä nahých detí na internet, ich nezabudnite vždy chrániť pred neželanými zrakmi jednoducho tak, že súbory a zložky s deťmi nastavíte ako súkromné alebo ich zabezpečíte heslom. Nastavenie hesla odporúčame zakaždým, ak sa tam vyskytujú vaše deti čiastočne či úplne obnažené!

Je rozumné nahrávať osobné fotografie a videá ako anonymný užívateľ?

Táto možnosť síce existuje, ale pre túto povahu súborov ju naozaj silno neodporúčame!
Anonymné súbory totiž nemôžete označiť ako súkromné a v prípade administračného pochybenia a presunu súborov na inú službu, už nad nimi nemáte žiadnu kontrolu. S osobnými fotografiami a videami tak vždy odporúčame pracovať len ako prihlásený používateľ, ktorý všetky tieto možnosti k dispozícii má.

Prečo potrebujete vedieť, či mám viac ako 18 rokov?

Na základe tejto informácie dochádza k identifikácii obsahu. Napríklad mladistvým nie sú zobrazované reklamy na alkoholické alebo tabakové výrobky a pod.

Prehrávanie videa (Streamovanie)

Ako funguje online prehrávanie videa? Môžem takýto súbor aj stiahnuť?

Niektoré súbory na Ulož.to je možné prehrať online. To ale nič nemení na možnosti ich stiahnuť.
Krátke videá môžete prehrať zadarmo, dlhšie po prihlásení za kredit. Keď spustíte prehrávanie, odpočíta sa vám rovnaké množstvo kreditu ako pri stiahnutí súboru. Súbor, za ktorý sa vám odpočítal kredit, potom môžete ďalších 24 hodín sťahovať alebo prehrávať ako len chcete.

Všetky videonávody zo Školy Ulož.to

Prečo nie je možnosť online prehrávanie u všetkých videí?

Na prehrávanie online (streamovanie) sú vhodné iba niektoré formáty videí. Video musí mať tiež vhodnú kvalitu, veľkosť a dĺžku. Videá s dĺžkou do 10 minút sa konvertujú automaticky. Každý pokus o konverziu sa ale nemusí skočiť úspechom.

Nemôžem prehrať ukážku zadarmo u streamovateľných videí. Dá sa to vyriešiť?

Skúste, či vám prehrávanie ukážky funguje v inom prehliadači (napríklad Chrome, Firefox alebo Safari). Pretrvávajúci problém môže značiť chybu v systémovom čase vášho operačného systému. Skúste si ho teda synchronizovať na správny (napríklad pomocou https://podpora.nic.cz/page/544/).

Môžem si pridať k online prehrávaniu vlastné titulky?

Pridanie alebo zámena titulkov pri online prehrávaní videa bohužiaľ nie je možná.

Online prehrávané video má viac audiostôp. Ako si ich môžem zmeniť?

U videostreamingu je bohužiaľ k dispozícii vždy len jediná audiostopa. Pre prepnutie je potrebné originálny videosúbor stiahnuť a použiť na to váš lokálny prehrávač médií. Už streamovaný súbor za kredit môžete stiahnuť po dobu 24 hodín zadarmo a to bez spotreby ďalšieho kreditu a s maximálnou rýchlosťou.

Sťahovanie

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Pomôžete mi?

Urobte si prosím test rýchlosti a zašlite nám URL odkaz na výsledok merania, ktorý nájdete po dokončení testu nižšie na stránke alebo v adresnom riadku.

Evidujete pomalé sťahovanie u viacerých súborov alebo len u jedného? Môžete prípadne zaslať konkrétny odkaz na súbor, na ktorom ide sťahovanie pomaly. Prosíme o zaslanie kompletného odkazu zo správcu sťahovania (vo väčšine prehliadačoch ho vyvoláte stlačením kláves [CTRL] + [J], kde možno následne pomocou pravého tlačidla myši vyvolať kontextovú ponuku pre skopírovanie cieľového odkazu). U odkazov prosíme o uvedenie približnej rýchlosti, akou sťahovanie prebiehalo.

Ďalej sa prosím prihláste pomocou svojho účtu, stiahnite tento súbor a zaznamenajte rýchlosť, akou sa sťahoval.

Následne prosíme o stiahnutie týchto súborov (jednotlivo) a zaznamenanie údajov o rýchlostiach ich stiahnutí:
1. súbor
2. súbor
3. súbor
4. súbor

Testovací scenár je potrebné urobiť v čase, keď evidujete problém a na rovnakom zariadení.

Free sťahovanie je pomalé. Kde je sľúbených 300 kB/s?

Uvádzaná rýchlosť 300 kB/s je maximálna možná, ale nie je garantovaná. Rýchlosť free sťahovania môže byť obmedzená podľa aktuálneho vyťaženia jednotlivých serverov. Pre sťahovanie s účtom a Rýchle sťahovanie s dobitým kreditom toto obmedzenie neplatí.

Na Ulož.to hľadám konkrétny súbor a nemôžem ho nájsť. Prečo tu súbor nie je?

Na Ulož.to nahrávajú súbory výlučne sami používatelia a my ich obsah nepoznáme. Nejedná sa teda o naše súbory, ale o súbory používateľov a je len na nich, kedy a aký súbor nahrajú, sprístupnia ostatným alebo vymažú. Užívatelia pri nahrávaní obsahu na Ulož.to však musia dodržiavať Zásady Užívateľského obsahu..

Je možné sťahovať z príkazového riadku napríklad skrz NAS zariadenia?

Áno, pri účtov s Rýchlym sťahovaním je to možné, príkaz pre stiahnutie je nasledujúci:

curl --connect-timeout 60 -O -L --basic --user uzivatel:heslo 'https://uloz.to/file/abcdefg/nazev.souboru'

Je len potrebné nahradiť hodnoty uzivatel a heslo za vaše prihlasovacie údaje k účtu a požadovaný odkaz.

Ak používate zariadenie Synology NAS, môžete tiež využiť oficiálny Ulož.to plugin.

Nahrávanie

Ako nahrám súbor ako súkromný? Čo je súkromný súbor?

Súkromný súbor je súbor, ktorý je prístupný iba z vášho používateľského účtu. Ostatným užívateľom sa nezobrazí a nemôžu ho stiahnuť.

Pre možnosť nahrávania súkromných súborov je teda nutné prihlásenie k užívateľskému účtu. Akonáhle ste na Ulož.to prihlásený, bude vám možnosť, nastaviť súbor ako súkromný, zobrazená v druhom kroku pridania.

Súbory možno nastaviť ako súkromné aj mimo proces uploadovania. Postačí v menu Súbory označiť požadovaný súbor a pomocou tlačidla Vlastnosti zmeniť atribút na Súkromný.

Všetky videonávody zo Školy Ulož.to

Ako veľký súbor môžem nahrať?

Bežne je možné nahrávať súbory do veľkosti 18 GB. Maximálna veľkosť nahrávaného súboru je väčšinou obmedzená na strane prehliadača.

Súbory väčšie ako 18 GB odporúčame vopred rozdeliť do niekoľkých menších archívov (napr. Pomocou programov WinRAR či WinZIP) a tieto archívy potom nahrať. Skúsenejší užívatelia využijú aj nahrávanie z príkazového riadku.

Ako môžem zdieľať svoj priečinok s priateľmi?

Využite možnosti zaheslovaného priečinka, do ktorého sa dostanú iba vami vybraní užívatelia, ktorí majú na priečinok odkaz a zároveň k nemu poznajú heslo. Pokiaľ do priečinka pridáte nové súbory (alebo ďalšie priečinky), aktualizovaný priečinok sa zobrazí všetkým používateľom so správnym heslom. Ako na to? Prihláste sa a v menu vyberte Moje súbory. Vyberte položku Nový priečinok (alebo použite už skôr vytvorený priečinok). Kliknite pravým tlačidlom myši na priečinok a vyberte možnosť Vlastnosti. Dostupnosť priečinka musí byť cez odkaz. Zvoľte si prístupové heslo k priečinku. Po uložení si priečinok otvorte a v hornej časti pod jeho názvom skopírujte odkaz a pošlite ho vašim priateľom. S odkazom nezabudnite poslať aj heslo k priečinku.

Chcem mať väčší komfort pri nahrávaní súborov na Ulož.to. Ako to môžem dosiahnuť?

Pre najpohodlnejšie nahrávanie obsahu na Ulož.to využite našu aplikáciu Ulož.to FileManager, ktorá ponúka možnosť automatického nahrávania, správu, prácu so zložkami, možnosť spomalenia nahrávania apod. Môžete tiež skúsiť použiť oficiálne nahrávacie rozhranie (API).

Nahral/a som súbor/y a nemôžem ich vo vyhľadávaní nájsť. Prečo?

Pri novo pridaných súboroch nejakú chvíľu trvá, než sa vo vyhľadávaní objavia, bežne to môže trvať až 30 minút. Súbory tiež musia byť označené ako verejne vyhľadateľné.

Nahrávanie súborov na Ulož.to je pomalé. Môžem s tým niečo urobiť?

Ulož.to nijako nelimituje rýchlosť nahrávania, súbory sú nahrávané maximálnou rýchlosťou, ktorú vám vaše internetové pripojenie a prehliadač dovolia.

Môj súbor bol presunutý preč zo služby Ulož.to neoprávnene. Čo môžem urobiť?

Ak bol váš súbor presunutý na službu PORNfile.cz a vy s tým nesúhlasíte, môžete ako jeho vlastník požiadať o presun naspäť tak, že v správcovi súborov odškrtnete vo vlastnostiach súborov voľbu 18+ alebo požiadate o presun priamo z detailu súboru na službe PORNfile.cz.
Vaša žiadosť bude následne posúdená administrátormi služby a podľa jej oprávnenosti schválená alebo zamietnutá. O vybavení žiadosti budete informovaný internou poštou.

Chcel by som zmazať dáta, ktoré som nahral.

Po nahratí súboru sa vám zobrazí odkaz pre stiahnutie súboru a tiež druhý odkaz, ktorý slúži k odstráneniu nahraných dát.
Ak bol súbor nahraný prihláseným užívateľom, možno ho tiež vymazať prostredníctvom užívateľského menu (Súbory).
Ak používate pre nahrávanie File Manager, dôrazne odporúčame prihlásenie k účtu, inak nebudete môcť súbor neskôr sám odstrániť!
V prípade, že pre vás nie je využiteľná ani jedna možnosť, kontaktujte prosím našu technickú podporu s odkazom na súbor (https://uloz.to/xabcdefgh/nazov_suboru), ktorý chcete odstrániť.

Koľko miesta mám na Ulož.to k dispozícii?

Váš priestor na Ulož.to nie je limitovaný, môžete tu nahrať neobmedzený počet súborov. Ale len ak si zaobstaráte službu Ulož.to cloud vám vieme garantovať, že sa vám žiadne súbory nestratia.

Platby a kredit

Je Ulož.to k dispozícii zadarmo?

Áno, Ulož.to je k dispozícii zdarma. Využívať môžete nahrávanie, zdieľanie aj sťahovanie súborov. Ako registrovaný užívateľ máte možnosť bezplatne spravovať vaše súbory.

Pomalé sťahovanie, ktoré je bezplatné, je obmedzené rýchlosťou 300 kB/s a navyše nemôžete sťahovať viac súborov súčasne. Ak vás nebaví čakať, môžete si kúpiť kredit a využiť Rýchle sťahovanie, ktoré je limitované len rýchlosťou vašej internetovej linky. Pozrite si video, kde je vidieť rozdiel medzi Pomalým a Rýchlym sťahovaním:

Všetky videonávody zo Školy Ulož.to

Ako dlho je kredit platný?

Zakúpený kredit má zvyčajne platnosť 2 roky od pripísania na účet, rovnako ako kredit dobitý cez Darčekový kupón. Kredit získaný v rámci programu Uploader platí taktiež 2 roky. Na vyčerpanie kreditu z vernostného programu CreditBack máte 6 mesiacov. Kredit získaný z rôznych marketingových akcií môže mať rôznu platnosť, záleží vždy na konkrétnej ponuke.
Približne dva týždne pred expiráciou vás upozorníme e-mailom a internou poštou, aby ste stihli expirujúci kredit ešte vyčerpať.
Na stránke Prírastky kreditu nájdete celú históriu vášho kreditu.

Predĺžim platnosť kreditu tým, že dobijem ďalší kredit?

Nie, platnosť vášho súčasného kreditu sa ďalším dobitím nepredĺži. Každý jednotlivý prírastok kreditu má vlastný dátum expirácie, ktorý nie je možné zmeniť. Na stránke Prírastky kreditu nájdete celú históriu vášho kreditu.

Previedol som vám peniaze, ale kredit stále nemám. Kedy mi ho pripočítate?

Bežný bankový prevod trvá 1-3 pracovné dni. Víkendové úhrady tak na účet prídu najskôr v pondelok. Pokiaľ sa s dobitím ponáhľate, odporúčame nabudúce využiť možnosť Platby kartou alebo Rýchly prevod pri ktorých vám navýšime kredit okamžite.

Kredit za platbu nemám, čakám už 3 dni. Kde je problém?

Skontrolujte prosím, či boli všetky údaje zadané správne a napíšte našej užívateľskej podpore, ktorá sa s vami pokúsi nájsť riešenie. Pri písaní e-mailu prosíme zaslať čo najviac konkrétnych informácií (VS, číslo účtu ...), pripojte aj potvrdenie o vykonanej platbe.

Rád by som si na Ulož.to dobil kredit. Môžete mi vystaviť doklad o zaplatení?

Daňový doklad poskytujeme na úhrady vykonané bankovým prevodom. Pre vystavenie dokladu vyplňte Kontaktný formulár.

Zaslal som SMS s textom ULOZTO (pre rýchlu registráciu) a prišlo mi nejaké heslo. Čo s ním?

Zaslaním SMS s textom Uložto bola vykonaná tzv. Rýchla registrácia. Vytvorili sme vám účet s prihlasovacím menom totožným s vaším číslom (napr. 420724123123) a heslom, ktoré ste práve obdržal v spätnej SMS. Týmito údajmi sa neregistrujte, ale rovno prihláste na ulozto.sk/login.

V SMS som urobil chybu. Dá sa to vyriešiť?

- Ak je chyba v čísle príjemcu, SMS sa vôbec nedostane k nášmu poskytovateľovi platobnej brány a tým pádom ani k nám. Preto je potreba obrátiť sa na mobilného operátora.

- Ak je chyba v texte (kľúčové slovo napr. ULOZTO chýba alebo je s preklepom), SMS sa dostane k poskytovateľovi platobnej brány, ale nie k nám. Kontaktujte nás prosím a SMS sa pokúsime vyreklamovať. V žiadosti prosím uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS odosielali a Vaše prihlasovacie meno.

- Ak je chyba v texte (ale kľúčové slovo napr. ULOZTO je správne), je pravdepodobné, že ste dobili účet niekomu inému, kontaktujte prosím našu technickú podporu. V žiadosti prosím uveďte telefónne číslo, z ktorého ste SMS odosielali a vaše prihlasovacie meno.

- Ak sa vám SMS nedarí odoslať, je potrebná obrátiť sa na vášho mobilného operátora.

Dôvody môžu byť:

  • Nemáte dostatočný kredit
  • Ste dlžníkom u operátora
  • Máte prekročený limit
  • Nemáte povolené Prémiové SMS
  • Ste v zahraničí / máte aktívny roaming

Môžem si dobiť kredit pomocou SMS jednorázovo? Nebude mi SMS účtovaná automaticky v pravidelných termínoch?

Ak zašlete SMS na dobitie kreditu, stane sa tak jednorázovo. Zaslanie dobíjacej SMS vás tak žiadnym spôsobom nezaväzuje k nutnosti vykonávať pravidelné dobíjanie. Ďalší kredit si dobijete, až keď ho budete potrebovať. Aktuálne znenie SMS aj ich ceny nájdete v Cenníku.

Som platca DPH so sídlom mimo ČR. Na nákup kreditu by som chcel faktúru. Ako mám postupovať?

Pre tento prípad možno kredit kúpiť voľbou Platba s dokladom, ale je nutné vyplniť Kontaktný formulár s touto žiadosťou a uvedením čísla VAT fakturovaného subjektu v medzinárodnom formáte do 20 dní od nákupu. Faktúru potom spätne pripravíme a zašleme. Pri vystavovaní daňového dokladu pri použití platobnej metódy Platba s dokladom sa predpokladá, že subjekt je registrovaný k DPH v ČR. Po uplynutí 20 dní už toto zaradenie nie je možné spätne zmeniť a prípadnej žiadosti o vystavenie faktúry do inej krajiny EÚ nebude môct byt vyhovené.

Užívateľská administrácia

Ako získam odkaz na súbor? Čo je odkaz v tvare https://uloz.to/file/abcdefgh/nazovsuboru?

Čo je program CreditBack a ako funguje?

CreditBack je náš vernostný program. S programom CreditBack dostanete za Rýchle sťahovanie a streaming kredit navyše. Čím viac kreditov za mesiac presťahujete, tým viac od nás viac dostanete - napr. za presťahovaných 30 GB vám automaticky pripíšeme 5 GB na Ulož.to účet. Program sa aktivuje automaticky pri celkovom stiahnutí 30 GB a viac dát pomocou Rýchleho sťahovania za mesiac. CreditBack sa počíta vždy, za každý kalendárny mesiac. Aktuálny stav získaného kreditu nájdete v Štatistikách. Platnosť kreditu z vernostného programu je 6 mesiacov.

Nedarí sa mi nájsť súbor, ktorý som v minulosti vyhľadal. Prečo?

Obsah verejného dátového úložiska tvoria dáta zdieľané jednotlivými užívateľmi. Iba oni rozhodujú, čo budú zdieľať a ako dlho.
Ak ste nenašli súbor, ktorý ste v minulosti vyhľadali, mohlo dôjsť k nasledujúcemu: 1) Súbor na Ulož.to nebol nikdy nahraný 2) Dáta boli vymazané užívateľom, ktorý ich nahral. Prípadne nastavil konkrétny súbor ako súkromný
3) Súbor bol užívateľom určený len pre dočasné zdieľanie a doba, počas ktorej mal byť dostupný, uplynula
4) Súbor bol odstránený z dôvodu porušenia podmienok Ulož.to (napr. Pornografický materiál porušujúci právne predpisy SR, materiál porušujúci autorské práva, nahlásený oprávneným vlastníkom týchto práv, nedovolená reklama atd.). Naša spoločnosť zasahuje iba v prípade, keď sa preukázateľne dozvie o porušení všeobecných podmienok Ulož.to
5) Súbor bol odstránený, pretože obsahoval vírus či malware. Takéto súbory nie je možné uchovávať ani pre osobnú potrebu
6) Jednalo sa o súbor, ktorý nebol stiahnutý počas dlhého časového obdobia a preto bol odstránený na základe všeobecných podmienok
7) Mohla nastať technická porucha, kvôli ktorej je konkrétny súbor dočasne alebo trvalo nedostupný

Partnerské programy

Ako má správne vyzerať partnerský odkaz pre programy LinkShare+ a Webmaster+?

Smart TV

Ako rozbehnúť Ulož.to na Smart TV?

Najskôr si prosím skontrolujte, či je vaša Smart TV pripojená k internetu. V aplikáciách vyhľadajte ikonu Web browser / Internetový prehliadač (pri Samsung Smart TV sa do aplikácií dostanete pomocou stlačenia tlačidla Smart hub na diaľkovom ovládači – tlačidlo v tvare kocky). V prehliadači aktivujete adresný riadok, zadáte internetovú adresu ulozto.sk a potvrdíte. Na Smart TV nie je možné sťahovanie súborov. Môžete si však prezerať obrázky a prehrávať videá. Pre prehrávanie dlhých videí je potrebné byť prihlásený s kreditom.

Akým spôsobom môžem používať službu Ulož.to na Smart TV?

Internetový prehliadač na Smart TV umožňuje pohyb na webe dvoma spôsobmi. Je to režim s kurzorom, ktorý sa volá Ukazovateľ a režim Tab, v ktorom sa presúvate pomocou tabulátoru. Možnosti režimu Tab sú však obmedzené. Pre odporúčame použitie režimu Ukazovateľ (kurzor). Prepnutie je možné nájsť v nastaveniach prehliadača.

Video z Ulož.to na mojom televízore nie je cez celú obrazovku alebo je obraz zdeformovaný. Ako to vyriešiť?

Ak sa vám pri sledovaní obsahu na Ulož.to na televízore nezobrazuje správny formát obrazu, môžete si ho zmeniť. Stlačte tlačidlo Formát (Settings) na diaľkovom ovládaní TV a vyberte Formát obrazu (Picture format). A vyberte možnosť Prispôsobiť obraz (Fit to screen). U rôznych výrobcov TV sa môže označenie mierne líšiť.

Niektoré druhy súborov mi na smart televízore nejdú prehrať. Ako mám postupovať?

Pravdepodobne sa jedná o nepodporovaný formát videa alebo zariadenia. Skúste aktualizovať na poslednú verziu a pozrite sa do príručky vašej Smart TV.

Ulož.to správne nefunguje na mojej Smart TV značky Samsung, čo mám robiť?

Bohužiaľ, internetové prehliadače operačného systému Tizen 3.0 alebo starších verzií sú pre správne zobrazenie Ulož.to príliš zastaralé, pretože obsahujú webový prehliadač z roku 2015. Pre správne fungovanie Ulož.to na systéme Tizen OS od Samsungu je potrebné mať internetový prehliadač aspoň z konca roka 2016, najlepšie verziu Tizen 4.0 alebo novšiu. Systém Tizen neumožňuje inštaláciu alternatívneho internetového prehliadača. Určite sa vždy najprv pokúste aktualizovať svoje zariadenie na najnovší firmware.
Pokiaľ vám to nepomôže (bohužiaľ, veľmi pravdepodobne nie, keďže aktualizačná ponuka Samsungu pre Tizen OS je veľmi pasívna), môžete, okrem kúpy nového televízoru, skúsiť taktiež:

  1. Zakúpiť a použiť externé streamingové zariadenie, ako napríklad: Roku, Fire TV, Google Chromecast, Apple TV a tak ďalej.
  2. Pripojiť svoj osobný počítač (napríklad cez HDMI) alebo hernú konzolu (Xbox, PlayStation) a použiť ho k premietaniu obrazu na TV.
  3. Zakúpiť lacný minipočítač (mini PC) a pripojiť ho k TV (napríklad cez HDMI) práve na tieto účely.
  4. Użyj funkcji Screen Mirroring z komputera, laptopa lub smartfona do telewizora (przez Bluetooth lub Wi-Fi).

Na starších televízoroch (nezáleží na tom, kedy boli zakúpené, ale akú verziu operačného systému Tizen používajú) nebude v roku 2020 služba Ulož.to fungovať správne.

Kôš na súbory

Čo je to Kôš a k čomu slúži?

Kôš slúži pre prihlásených užívateľov a končia v ňom všetky vymazané súbory. Kôš je určený k záchrane súborov vymazaných omylom alebo dlho nepoužívaných súborov. K súborom v Koši se okrem vlastníka nikto nedostane. Po dobu 30 dní je možné súbory z Koša obnoviť, stiahnuť alebo odstrániť natrvalo. Po uplynutí tejto doby sú súbory automaticky odstránené.

Ako obnoviť súbor z Koša?

Pokiaľ nechtiac vymažete súbor, nebojte sa, máte hneď niekoľko možností, ako ho z Kôša obnoviť:

  1. Na stránke s detailom súboru - voľbou Obnoviť
  2. V Koši - u každého súboru súbore je menu voľba Obnoviť a Odstrániť natrvalo
  3. Tlačidlom Obnoviť všetko v Koši - pohodlná voľba, ktorá slúži k hromadnej obnove súborov
Súbory z Koša sa obnovia do pôvodného umiestnenia, priečinka a dostupnosti. Kôš je k dispozícii len pre prihlásených užívateľov.

 

Prečo je môj súbor v Koši?

  1. Súbor ste zmazali - dá sa z Koša obnoviť jedným kliknutím
  2. Súbor vložil do Koša automat - súbory, ktoré neboli veľmi dlho používané, môžu byť presunuté do Koša
  3. Pokiaľ sa tak stane, upozorníme vás a súbory z Koša máte ešte stále možnosť obnoviť.
Súbory zostanú v Koši po dobu 30 dní a potom z neho budú automaticky odstránené.

 

 

Nahlasovanie súborov

Narazili ste na nevhodný súbor? Oznámte nám to a my sa oň postaráme.

Spravujeme dnes mnoho desiatok miliónov súborov a v takom množstve sa chybička samozrejme občas vkradne. Ale s vašou pomocou to môžeme napraviť!

Nahlásiť nevhodný súbor nám môžete kliknutím na ikonu vlajky, ktorú nájdete vždy vpravo dole pod náhľadom či ikonou súboru. Nahlásenie sa dostane k našim administrátorom, ktorí súbor preveria a náležite s ním naložia.


Potrebujete poradiť? Ak nenájdete odpoveď tu, skúste nám napísať pomocou Kontaktného formulára.