Vyzerá to, že používaš zastaralú verziu Internet Explorer. Radšej si prehliadač aktualizuj alebo vyskúšaj iný.  ×

Za účelom triedenia obsahu nevhodného pre mladistvých, prosíme o vyjadrenie, či si už dosiahol plnoletosť: ÁNO, som starší 18 rokov NIE, som mladší

Často kladené otázky

Potrebuješ poradiť? Ak nenájdeš odpoveď tu, skús nám napísať pomocou kontaktného formulára.

Osobné fotografie a videosúbory

Sú fotky mojej rodiny a najmä mojich detí na Ulož.to v bezpečí?

Súbory ako také určite, ale fotky Vašich detí vo vani či pri mori zrejme nechcete ukazovať úplne všetkým.
V prípade nahrávania najmä nahých detí na internet, ich nezabudnite vždy chrániť pred neželanými zrakmi jednoducho tak, že súbory a zložky s deťmi nastavíte ako súkromné alebo ich zabezpečíte heslom, čo odporúčame zakaždým, ak sa tam vyskytujú Vaše deti čiastočne či úplne obnažené!

Je rozumné nahrávať svoje osobné fotografie a videá ako anonymný užívateľ?

Táto možnosť tu síce existuje, ale pre túto povahu súborov ju naozaj silne neodporúčame!
Anonymné súbory totiž nemôžete označiť ako súkromné a v prípade administračného pochybenia a presunu súborov na inú službu, nemáte nad nimi už žiadnu kontrolu.
Pre osobné fotografie a videá tak vždy odporúčame pracovať len ako prihlásený používateľ, ktorý všetky tieto možnosti k dispozícii má.

Přehrávání videa BETA

Ako funguje online prehrávanie videa? Môžem taký súbor aj stiahnuť?

Niektoré súbory na Ulož.to sú k dispozícii pre prehrávanie online. To ale nič nemení na možnosti sťahovania.
Krátke videá môžeš prehrať zadarmo, dlhšie potom pre prihlásených za kredit. Keď spustíš prehrávanie, odpočíta sa ti rovnaké množstvo kreditu ako pri stiahnutí súboru. Súbor, za ktorý sa ti odpočítal kredit, potom môžeš ďalších 24 hodín sťahovať alebo prehrávať, ako sa ti zapáči.

Prečo nie je možnosť online prehrania u všetkých videí?

Na prehrávanie sú vhodné len niektoré formáty videí. Túto službu stále ponúkame len v BETA verzii a postupne pracujeme na rozširovaní jej možností.

Sťahovanie

Nefunguje tlačidlo "Stiahnuť"

Tento problém môže spôsobovať nainštalovaný doplnok internetového prehliadača či aplikácie v PC. Odporúčame vykonať antimalware kontrolu Vášho zariadenia, vrátane doplnkov v internetovom prehliadači, napr. Podľa návodu na adrese: http://odstranitvirus.cz/rocket-tab/.

Súbor, ktorý chcem stiahnuť, vyžaduje heslo. Čo to znamená?

Heslo slúži pre uzamknutie súboru, pozná ho iba majiteľ súboru, ktorý heslo zadal pri nahrávaní. Pokiaľ u súboru nieje možnosť zaslania správu uploaderovi, pravdepodobne si neželá súbor zverejňovať. V takom prípade nie je reálne heslo zistiť.

Po prihlásení k účtu sa mi pri pokuse o prevzatie súboru zobrazuje hláška "Odkaz na súbor je neplatný". Môžete mi pomôcť?

Skús odškrtnúť voľbu KONTROLA IP ADRESY, ktorú nájdeš v nastavení účtu (ulozto.sk/nastaveni) a sťahovanie opakuj.

Ak sa ti nastavenie nedarí zmeniť, postupuj podľa inštruktážneho videa: ulozto.sk/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4 .

Veľkosť súboru je v skutočnosti menšia ako uvádzate. Súbor sa mi nesťahuje do konca. Vysvetlíte mi prečo?

Mohlo dôjsť k tomu, že dáta nebola správne nahraná. Rozdielna dátová veľkosť súboru na Ulož.to a na tvojom disku má obvykle inú príčinu. Uvádzaná veľkosť uploadovaných dát je informatívny a vychádza z jednoduchšieho prepočtu (1 GB = 1 000 MB), ako vykonáva tvoj počítač, ktorý ukazuje presnú dátovú veľkosť (1 GiB = 1 024 MiB).

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Občas dokonca horší ako free sťahovania. Pomôžete mi?

Mohol sa vyskytnúť problém na obvyklé trase medzi tebou, poskytovateľom tvojho pripojenia a našimi servermi.
V nastavení účtu ( uloz.to/nastaveni ) nájdeš možnosť "Preferovaný server", skús voľbu zmeniť napr. na Superhosting, OVH či Dial-Telecom.
Ak sa ti nastavenie nedarí zmeniť, postupuj podľa inštruktážneho videa: ulozto.sk/xZodJdE/nastaveni-uctu-mp4.

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé. Zmena uprednostňovaného servera nepomáha. Ako postupovať ďalej?

Napíš prosím našej užívateľskej podpore čo najviac informácií o tvojom pripojení a problému. Pracovník podpory ti prípadne zašle konkrétne otázky či sadu testov, ktoré ti pomôžu situáciu lepšie analyzovať. Základné pomocné otázky uvádzame v príklade nižšie.

"Aké máš pripojenie k internetu? Urob prosím test rýchlosti na speedmeter.internetprovsechny.cz a zašli nám odkaz stránky s výsledkom merania.
Eviduješ pomalé sťahovanie u viac súborov alebo len u jedného? Môžeš prípadne zaslať konkrétny odkaz na súbor, ktorý sa ti sťahuje pomaly? "

Sťahovanie pomocou dobitého kreditu je pomalé, aj keď test rýchlosti vychádza dobre. Čo mám robiť?

Čo robiť, keď je sťahovanie za kredit pomalé, nepomáha zmena uprednostňovaného servera a pritom test rýchlosti vychádza dobre? V takom prípade nemusí byť chyba ani na našej infraštruktúre, ani u tvojho zariadení. Skús sa obrátiť na svojho poskytovateľa internetu.
Hlavne v špičkách je totiž možné, že niektorí poskytovatelia rýchlosť sťahovania z dátovo náročných služieb typu Ulož.to spomaľujú, aj keď sa o tom nikde oficiálne nedočteš. Ide o tzv. riadenie dátového toku v rámci poskytovania zdieľaného pripojenia k internetu. Takúto situáciu sme zaznamenali napr. u zákazníkov s pripojením cez linku O2.

Free sťahovania je pomalé. Kde je sľúbených 300 kB/s?

Uvádzaná rýchlosť 300 kB/s je maximálna možná, ale nie je garantovaná. Rýchlosť free sťahovania môže byť obmedzená podľa aktuálneho vyťaženia jednotlivých serverov. U sťahovanie s dobitým kreditom toto obmedzenie nie je.

Je možné sťahovať z príkazového riadku napríklad skrze NAS zariadenia?

Áno, pri účtoch s kreditom je to možné, príkaz pre stiahnutie je nasledujúci:

curl --connect-timeout 60 -O -L --basic --user uzivatel:heslo 'https://uloz.to/!abcdefg/nazev.souboru'

Je len potrebné nahradiť hodnoty uzivatel a heslo za Tvoje prihlasovacie údaje k účtu a požadovaný odkaz.

Nahrávanie

Ako nahrám súbor ako súkromný? Čo je to súkromný súbor?

Súkromný súbor je súbor, ktorý je prístupný iba z tvojho používateľského účtu. Ostatným užívateľom sa nezobrazí a nemôžu ho stiahnuť.

Pre možnosť nahrávania súkromných súborov je teda nutné prihlásenie k užívateľskému účtu. Akonáhle si na Ulož.to prihlásený, bude Ti možnosť, nastaviť súbor ako súkromný, zobrazená v druhom kroku pridania.

Súbory možno nastaviť ako súkromné ​​aj mimo procesu uploadovanie. Postačí v menu Súbory označiť požadovaný súbor a pomocou tlačidla Vlastnosti zmeniť atribút na Súkromný.

Platby a kredit

Ako dlho platí môj kredit?

Kúpený kredit má zvyčajne platnosť 2 roky od pripísania na účet, rovnako ako kredit dobitý cez kupón. Kredit získaný v rámci programu Uploader platí 1 rok. Na vyčerpanie kreditu z vernostného programu CreditBack máš 6 mesiacov. Kredit získaný z rôznych marketingových akcií môže mať rôznu platnosť, záleží vždy na konkrétnej ponuke.
Približne dva týždne pred expiráciou ťa upozorníme e-mailom a internou poštou, nech stihneš expirujúci kredit ešte vyčerpať.
Na stránke Prírastky kreditu nájdeš celú históriu svojho kreditu.

Predĺžim platnosť kreditu tým, že dobijem ďalší kredit?

Nie, platnosť tvojho súčasného kreditu sa ďalším dobitím nepredĺži. Každý jednotlivý prírastok kreditu má vlastný dátum expirácie, ktoré nie je možné zmeniť. Na stránke Prírastky kreditu nájdeš celú históriu svojho kreditu.

Ako je vypočítaná cena za VIP stiahnutie súboru?

Cena za stiahnutie VIP súboru zobrazovaná na download dialógu je určená najvýhodnejšie cenovú položkou ponúkanú vo zvolenej krajine.
Napríklad po zakúpení 340GB kreditu, možno stiahnuť súbor o veľkosti 1GB iba za 0,12 €.

Previedol som Vám peniaze, ale kredit stále nemám. Kedy mi ho pripočítate?

Bežný bankový prevod trvá 1 pracovný deň. Víkendové úhrady tak na účet prídu najskôr v pondelok. Pokiaľ z dobitim ponáhľaš, odporúčame dobudúcna využiť možnosť platby kartou.

Kredit za platbu nemám, čakám už 3 dni. Kde je problém?

Skontroluj prosím, či boli všetky údaje zadané správne a napíš našej užívateľskej podpore, ktorá sa s tebou pokúsia nájsť riešenie. Pri písaní e-mailu prosíme zaslať čo najviac konkrétnych informácií (VS, číslo účtu ...), pripoj tiež potvrdenie o vykonanej platbe.

Rád by som si na Ulož.to dobil kredit. Môžete mi vystaviť doklad o zaplatení?

Daňový doklad poskytujeme na úhrady vykonaným bankovým prevodom. Pro vystavení dokladu stačí kontaktovat naši technickou podporu podpora@ulozto.sk.

Zaslal som SMS s textom ULOZTO (pre rýchlu registráciu) a prišlo mi nejaké heslo. Čo s ním?

Zaslaním SMS s textom Uložto bola vykonaná tzv. Rýchla registrácia. Vytvorili sme tí účet s prihlasovacím menom totožným s tvojím číslom (napr. 420724123123) a heslom, ktoré si práve obdržal v spätnej SMS. Týmito údajmi sa neregistrujte, ale rovno prihlás na ulozto.sk/login.

V SMS som urobil chybu. Dá sa to riešiť?

Záleží, kde presne bola chyba vykonaná. Napíš prosím našej užívateľskej podpore čo najviac konkrétnych informácií, nezabudni uviesť telefónne číslo, z ktorého si nabíjal, a text SMS. Pokúsime sa nájsť riešenie.

Môžem si dobiť pomocou SMS jednorázovo? Nebude mi SMS účtovaná automaticky v pravidelných termínoch?

Ak zašleš SMS na dobitie kreditu, stane sa tak jednorázovo. Zaslanie dobíjacie SMS Ťa tak žiadnym spôsobom nezaväzuje k nutnosti vykonávať pravidelné dobíjanie. Ďalšie kredit si dobiješ, až ho budeš potrebovať. Aktuálne znenie SMS aj ich ceny nájdeš v ceníku

Všeobecné

Čo je to Ulož.to účet?

Na Ulož.to sa môžeš zadarmo zaregistrovať a vytvoriť si tak Ulož.to účet. Ako registrovaný užívateľ máš možnosť bezplatne:

  • Spravovať a organizovať jednoducho svoje uploadované súbory
  • Komentovať a hodnotiť súbory
  • Ukladať si zaujímavé súbory medzi obľúbené
  • Pri problémoch so sťahovaním môžeš skúsiť nastaviť iný server pre sťahovanie
  • Využívať možností partnerských programov
  • Nakúpiť kredit a stať sa VIP

Je Ulož.to k dispozícii zadarmo?

Áno, Ulož.to je k dispozícii zdarma. Využívať môžeš nahrávanie, zdieľanie aj sťahovanie súborov. Ako registrovaný užívateľ máš možnosť bezplatne spravovať svoje súbory.

Pomalé sťahovanie zdarma je obmedzené rýchlosťou 300 kB/s a navyše nemôžeš sťahovať viac súborov súčasne. Ak ťa nebaví čakať, môžeš si kúpiť kredit a využiť rýchle sťahovanie, ktoré je limitované len rýchlosťou tvojej internetové linky. Pozri si video, kde je vidieť rozdiel medzi pomalým a rýchlym sťahovaním:

Všetky videonávody zo Školy Ulož.to

Tím Ulož.to zároveň ocenia aj vyjadrenie podpory v podobe finančného daru.

Nedarí sa mi dostať na Ulož.to, zobrazuje sa mi stránka, že nemám oprávnenie. Kde je problém?

Ak sa ti zobrazila informácia o blokovani prístupu, došlo zrejme k neštandardným prístupom z tvojej IP adresy. Je možné, že využívaš zdieľanú IP adresu a nemusí sa tak jednať priamo o problém na tvojom počítači. Z IP adresy, ktorú používaš, zrejme prebiehali takéto požiadavky na náš web, ktoré nebolo možné odbaviť inou cestou. IP adresa bude do 48 hodín automaticky odblokovaná. Jednalo sa o potrebné opatrenia, ako nechať Ulož.to funkčné ostatným používateľom.

Ak sa bude situácia opakovať, prosím kontaktuj svojho poskytovateľa internetového pripojenia, bude potrebné, aby sme situáciu vyriešili priamo s ním.

Nedarí sa mi nájsť súbor, ktorý som v minulosti vyhľadal. Prečo?

Obsah verejného dátového úložiska tvoria dáta zdieľané jednotlivými užívateľmi. Iba oni rozhodujú, čo budú zdieľať a ako dlho.
Ak si nenašiel súbor, ktorý si v minulosti vyhľadal, mohlo dôjsť k nasledujúcemu:
1) Dáta bola zmazaná užívateľom, ktorý je nahral. Prípadne nastavil konkrétny súbor ako súkromný.
2) Súbor bol užívateľom určený len pre dočasné zdieľanie a doba, po ktorú mal byť dostupný, uplynula.
3) Súbor bol odstránený z dôvodu porušenia podmienok Ulož.to (napr. Pornografický materiál porušujúci právne predpisy SR, materiál porušujúci autorské práva, nahlásený oprávneným vlastníkom týchto práv, nedovolená reklama atp.). Naša spoločnosť zasahuje iba v prípade, keď sa preukázateľne dozvie o porušení všeobecných podmienok Ulož.to.
4) Súbor bol odstránený, pretože obsahoval vírus či malware. Takéto súbory nie je možné uchovávať ani pre osobnú potrebu.
5) Jednalo sa o súbor, ktorý nebol stiahnutý po dlhé časové obdobie a preto bol odstránený na základe všeobecných podmienok.

Užívateľská administrácia

Čo je program CreditBack a ako funguje?

Časť prostahovaného kreditu vraciame späť. Stiahnut viac, dostaneš viac. Podrobnosti programu CreditBack.

Môj súbor bol presunutý preč zo služby Ulož.to neoprávnene. Čo môžem urobiť?

Ak bol Tvoj súbor presunutý na službu PORNfile.cz a Ty s tým nesúhlasíš, môžeš ako jeho vlastník požiadať o presun naspäť tak, že v správcovi súborov odškrtneš vo vlastnostiach súborov voľbu 18+ alebo požiadaš o presun priamo z detailu súboru na službe PORNfile.cz.
Tvoja žiadosť bude následne posúdená administrátormi služby a podľa jej oprávnenosti schválená alebo zamietnutá. O vybavení žiadosti budeš informovaný internou poštou.

Zo štatistík mi zmizla informácie o počte stiahnutí mojich súborov. Prečo? Kedy sa bude zase zobrazovať?

Podľa nášho zistenia boli zobrazované dáta nepresná. Z tohto dôvodu považujeme informácie o počte stiahnutí za irelevantné. Dátum znovu zobrazovania tejto informácie je zatiaľ neurčité.

Ako mám zrušiť účet?

Kontaktuj našu technickú podporu, do žiadosti prosím pripoj svoje prihlasovacie meno a ID účtu, ktoré nájdete na ulozto.sk/nastaveni.

Nahlasovanie súborov

Chcel by som zmazať dáta, ktoré som nahral.

Po nahratí súboru sa ti zobrazí odkaz pre stiahnutie súboru a tiež druhý odkaz, ktorý slúži k odstráneniu nahraných dát.
Ak bol súbor nahraný prihláseným užívateľom, možno ho tiež vymazať prostredníctvom užívateľského menu (Súbory).
Ak používaš pre nahrávanie File Manager, dôrazne odporúčame prihlásenie k účtu, inak nebudeš môcť súbor neskôr sám odstrániť!
V prípade, že pre teba nie je využiteľná ani jedna možnosť, kontaktuj prosím našu technickú podporu s odkazom na súbor (http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazev_souboru), ktorý chceš odstrániť.

Narazil si na nevhodný súbor? Oznám nám to a my sa o neho postaráme

Spravujeme dnes mnoho desiatok miliónov súborov a v takom množstve sa chybička samozrejme občas stane. Ale s Vašou pomocou to môžeme napraviť!
Nahlásiť nevhodný súbor nám môžete kliknutím na ikonu vlajočky, ktorú nájdete vždy vpravo dole od náhľadu či ikony súboru. Hlásenie sa dostane k našim administrátorom, ktorí súbor preveria a patrične s ním naložia.

Ako získam odkaz na súbor? Čo je odkaz v tvare http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazevsouboru?

Odkaz v tvare http://www.uloz.to/xabcdefgh/nazev_souboru je jedinečný odkaz na detail konkrétneho súboru, pričom "xabcdefgh" nie je myslené doslovne.
Nižšie uvádzame návod, ako je možné takýto odkaz získať:
1. spôsob:
Otvor si detail súboru (stránka, kde sa zobrazuje obrázkový náhľad a kde je možnosť k stiahnutiu súboru), potom klikni na adresný riadok prehliadača, celý odkaz označ, skopíruj do schránky (CTRL + C) a odkaz potom vlož (CTRL + V) do požadovaného dokumentu.
2. spôsob:
Otvor si detail súboru, pod obrázkovým náhľadom klikni na možnosť "Zdieľaj", tu skopíruj (CTRL + C) odkaz na súbor, ktorý následne vlož (CTRL + V) do požadovaného dokumentu.